Anak Buah Pertama - Danish


  23 OKTOBER 2010 , SABTU

Hari bersejarah buat kakak aku ,Nurrul Hazierah dan abang Hilmi
 mendapat mempunyai cahaya mata pertama yang sangat comel dan montok!... =)
aku turut merasai kegembiraan nya... hahahaa dah lama menuggu akhirnya yang ditunggu muncul juga...
menjadi makcik yang mendapat gelaran MAK TEH ! xD

alhamdulillah... AHMAD DANISH HAMIZI
selamat dikeluarkan dari mummy nya pada pukul  6.30 pm dengan berat badan pada ketika itu 3.3kg....
detik-detik berlalu dengan penuh kesabaran.. atuk dan tokki danish menggu dari pagi sehingga petang
kerana  kakak aku telah dimasukkan ke dalam labour  room seawal pagi 
memandangkan air ketubannya sudah pecah pada pagi sabtu tersebut..
tunggu penuh tunggu .... petang baru keluar.....danish nie ada-ada je.. hahaha
daddy  :
hilang lelah kerja melihat mu nak.. =)

time2 cmnie lah mummy amek gambor...
ngantokk yer... aarrrrghh

comeil ker skema nie ?
hehehe saya taw saya nsem...

muahhh!!
pandang mak teh ea ?

ala-ala musyuk danish nie senyum....
baru bapa bulan dah pandai senyum.... =)
MAK TEH SAYANG DANISH
 WALAUPUN DANISH MUSYUK CAMNER SEKALI PON....HEHEHEHEHE......


No comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan