400m. GOLD !

Salam readers yang awesome semua!

Hari ini merupakan hari kejohanan belapan dan padang yang pertama...
huh.. what your feeling when you being me ?anxious ? excited ? unbelieving ?
itulah yang aku rasakan..berbagai II perasaan yang dialami...
bukan apa...Harapan warga SMK BANDAR MAS adalah menggunung tinggi!

harap II berbaloi juga usaha yang dilakukan oleh cikgu II semua...
dengan mengaharumkan nama sekolah tercinta! 400M merupakan hari acara favourite aku
dan yang dipertandingkan hari ini... wow! memang tak disangka
agak terperanjant... tapi penyediaan mental dan fizikal telah diberikan....
Aku YAKiN Boleh ! ! 

aku merupakan saringan kedua di MSSD Pengerang
hmm... ketika permulaan larian...selepas tembakan pistol dilepaskan... aku sedikit tersungkur...
nasib baik aku tidak jatuh....aku meneruskan larian.. agak rush! tapi
adakah aku membuat masa yang baik? 72 s ....
aku dapat ke final dengan kedudukan lorong yang paling selesa...LORONG 5!
bernomborkan di dada  BM39 membawa harapan yang sangat besar!
 akhirnya saya mendapatkan  kedudukan pertama dengan catatan masa..
 73 saat...agak kecewa  kerana  masa lari saringan  adalah lebih baik daripada masa di final..
apa II pun aku bersyukur kerana dapat  menyumbangkan pingat EMAS kepada sekolah!


No comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan