wakil netbal MSSD PENGERANG . ♥


hmm.. sedang merehatkan diridi dalam bilik yangmacam tongkang pecah!sebab dah lama sangat aku tak ada di rumah SUKAN itu SUKAN inipunya pasal aku dapat panggilandaripada seorang guru yang mengelarkan diriTEACHER IRDA,.. aku pun pelik jugakenapa tiba II dia menelefon aku ? ? ..

salam hazieqah ker tu ? nie teacher irada lah..
ohh! yer saya tahu itu cikgu! erm, ada apa ye teacher ?
ini, saya nak bagi tahu, saya masukkan awak untuk wakil netbal MSSD Pengerang... Boleh kan ??
haa,.. Apa dia cikgu ? wah!! bestnya!! saya okeyh II je.. cuma itulah... cikgu II saya semua dah bising...
mm, kenapa pulak ?
habis tuh.. saya dah lama tak masuk kelas...sejak naik cuti sekolah March hari tu ...
ow , yeke ? awak bincang II lah duludengan cikgu awak tu.. k..nanti saya hantar surat Fax kat cikgu awak... salam..

tak percaya saya dibuatnya!yer tak nya... aku tak main masa pemilihan lawan pada MSSD PENGERANG!
kemudian dipilih untuk mewakili tak ke pelik tuh ? tapi memang aku berharap pun... cuma yang buat aku risau dan gundah... pertandingannya pada 6,7 dan 8 April 2011! selepas itu.. 9 April merupakan hari peperiksaan setengah tahun !!!!




No comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan