Rindu Zaman Kecik


Aku Tak tahu nak update apa... tengah kekeringan idea sangat *lama bercuti dari mengarang...
 Ada lah budak comel tanya aku tak da entry baru kaa ? haha , * terharu sekejap *
Tengah bosan-bosan macam ini jom kita review album lama-lama..
Alamak !ada yang kelakar larh dengan gambar ini..^_^
// poyonya ! tak boleh tahan aku tengok ! hahaha //



Adik aku Ina yang pakai baju oren , siapakah yang berbaju biru  ? ?
Alololo , nak tergelak aku tengok gambar nie... muka masyam mencuka..
paksaan , fakta aku tak suka ambil gambar..Haa , camgituh lah jadinya.. hihihih :D
kelakar sangat sampai ketawa guling-guling !

Sampai sekarang aku still tak suka ambil gambar tapi disebabkan kadang-kadang
aku fikirkan untuk ukirkan sebuah kenangan dengan gambar.. aku akan bergambar...
tapi memang kekok gilah lah.. Kayu abes ! haha sepohon kayu ! ! !


Ini gambar abang dan kakak aku mase kecil..
tengok semua duduk atas pagar.. elok lah tuh kan...
Pandai panjat pagar semua ini...:D
Bila aku kenang masa kecik-kecik , zaman tadika dan zaman sekolah rendah...aku nak sangat-sangat duduk pada zaman nieh... tak nak zaman sekolah menengah... setelah aku masuk alam remaja... aku , diri dan hati dah tak seceria dahulu... ya ya ya... orang kata makin dewasa makin mencabar... aku terima segalanya dengan terbuka... aku akan cuba untuk menjadi seorang yang kuat dan tabah menghadapi... :D


5 comments

  1. yang bestnye mase kecik takyah pikir masalah kann ^^

    ReplyDelete
  2. syok laa zmn kecik2 dlu.. hihihi :)

    ReplyDelete
  3. comelnye..hehehehe..masih ada simpan ye pic2 masa kecik ni

    ReplyDelete
  4. Alala.. tomey aje.. hehe.. akak pun masa kecik2 xsuka ambik gmbr.. skunk len cite la :P

    ReplyDelete
  5. hahaha , atas halal , bawah haram.. = halam... huhuhu
    :P

    Comely , lettuw -.-

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan