urmm ! bye sayang !


Salam semua !

entry ini adalah entri sedih.. jadi silalah sediakan
tisu-tisu untuk mengelap hinggus !hahaha :P

urrmmm .... semalaman aku tunggu Danish balik sini...
tapi..hari ini aku .. urm .. aku...dah ditinggalkan danish balik....
Danish satu hari saja ke mari ? ?:(( really sedih
nanti mesti aku BOSAN .. huarrrgghh !

apa yang aku nak buat esok....baru nak start puasa pertama dengan kak zie 
tapi tak berkesempatan rupanya....takpelah...
daddy Danish terpaksa kerja oleh sebab boss china dia yang tiba-tiba t
ak bagi cuti dan bagi kerja yang banyak !
(tak berhati perut betul ! tahu lah kau boss tapi cubalah jaga dan fahami juga..
kan kita ini 1 Malaysia !!! )
HEHE.. Notty kan pakcik dan makcik Danish nie...
bye sayang... jangan notty-notty taw...
Mak teh always miss you ! Muahh ! sayang Danish ! :))




2 comments

  1. huhu,memang sedih baca cerita ni... huahua..mommyy danish pon sedih dapat balik jap je...daddy danish lagilh, odw nk balik joho menangis sedih sangat tetiba cuti cancel...mana tak sedih, dah plan cuti tp cancel..tapi buat tak tau je...nanti daddy kata balik lagi tengah2 bulan...tunggu ye mak teh...

    ReplyDelete
  2. @LOVELY ZIEY hihihi :) peace2.. wahh ! THREE BEAR family sedih yer.. xpelah.. nak buat macam mane ag kan.. ermm.. huhu.. ye ker nak balik lagi ? ? okeyh2.. mak teh tunggu meyh :D

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan