1 , 2 , 3 lagi ? ?

Salam semua...
hye juga pada diary aku ini... hye ! hye ! hye ! :(
huh ! penat rasanya cuti seminggu dengan tutup buku nie kan ? ?
esok hari Isnin , 5/09/2011 dah kena menghadap papan putih , marker , pen biru/hitam , pembaris , pemadam , pensil dan seangkatan dengannya... kalau nak sebut semua... sampai ke sudah tak habisnya !

huahuaaa ! sedih betul aku .. rumah yang semingu ini meriah dengan adik-beradik yang memuatkan 8 orang adik-beradik bermula dari si along sampai si bongsu...
tiba-tiba hari ini menjadi sunyi ... sunyi ... sunyi...
aku hanya terngiang-ngiang suara helai tawa , jeritan abang , kakak  , adik aku dan suara nangis dan ketawa anak buah kesayangan aku yang manja seorang ini , Danish ...

hmmm , sedih .. sedih ... sedih....
hari Raya ini memang dapat buat aku berkumpul dengan semua ahli keluarga....
walaupun masa itu sekejap namun ianya cukup bermakna pada aku..
huh .. sudah .. sudah... aku tak nak buat jadi sayu-sayu aja...
Life must be go on.. :D

Semoga kita berjumpa lagi.. 
jaga diri nyer korunk-korunk semua....

insya'Allah kita akan bersua lagi
bila ? ? ? 
masa hari Perkahwinan ABG APIS & KAK SYA
2 minggu dari sekarang...

dan SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH JUGA!
buat aku... belajar rajin-rajin taw... tahun depan kau dah nak SPM ! pastikan cita-cita dan harapan kau menjadi kenyataan... Amin.. amin... amin...

doakan aku nyer semua ! :)


4 comments

  1. selamat kembali ke sekolah ye dik?hihi

    cpt2 study..nt leh duk cuti lme2 cam akak ni.. :D

    ReplyDelete
  2. stdy2..jgn igt raya je..huhu..neway..thanks ya sbb follow blog sy..blog ini dah di masukkan di raungan followers 5 di blog sy..=)

    ReplyDelete
  3. terima kasih.. :))
    hahahaha.... akak dah abes belajar ker ?

    ReplyDelete
  4. @Faiz iye faiz... nak study lah ini.. hehehe :)) okeyh ...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan