Blog Bertukar Template ! :P

dah dekat  hari aku simpan blog ini kan... hehehe... ada ker orang nak jengah blog aku ?  pandang pun sebelah mata tak sudi.. *ayat sedih sangat lah tuh :P* maaf yer... aku nak ubah citarasa.. hmm ... saja-saja ubah angin...  Baru seronok ! mana lah tahu korunk semua dah naik bosan dengan design dalam blog aku nieh.. hahaha *perasaan kau aje ! :P *

How my blog look like?  ?? ? :)

 The New
hmm... ingat nak revert classic template tapi perlukan lagi banyak masa aku nak design blog classic... so aku just buat dekat blog JUST YOU AND ME Al-maklumlah esok hari aku nak naik flight ke Sabah... Jom melancong ke Sabah ! ! ! ada apa dekat sana ? ? Terjah Jom ! ! :)

wee.... How YOURS ? ? ?


3 comments

  1. cntik la syg.. ni yg ase na edit blog gak ni.. hee

    ReplyDelete
  2. @ aRa ❤ aFiq™ : hehe.. dah lama quarentin.. try lahh :)

    ReplyDelete
  3. lg simple template blog tu lg bgs :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan