KASWIRA 2011 !

Hello World !
Maaf petang ini baru aku dapat update ini belog... heheh Nasib baik pagi tadi sempat jalan-jalan blog blogger lain.... Itulah senangnya aku letak tempat Link Exchange dekat atas entri aku neihh  ! Supaya korunk-korunk tinggalkan url website masing-masing supaya mudah untuk diterjahhh oleh Nurrul ! Pagi tadi dalam 30 Blogger juga aku terjah ! :)


## aku penat hari ini sebenarnya.... 
ini curi-curi masa kejap buka blog kesayangan :) sebelum ZZZzzZZzzz
Okeyhhh , Tengok tajuk entri aku tuh.... korunk penah dengar ke ayat KASWIRA niehh ? ?
Kalau tahu , cepat angguk-angguk dan geleng-geleng ! ! Actually , ayat itu pun aku baru dengar hari ini ... *haha !* sebab hari ini aku ikut KARNIVAL SUKAN KEJORA ! *short for KASWIRA* baru ditubuhkan tahun ini.... main apa ekkk aku niehh? main Netball jer.... heheehe... 

menang tak ? Of course lah menang ! Menanggung kekalahan .... Team aku sampai quoter-final aje... tak pelah bukan rezeki..... main untuk kesihatan jer kan.. di samping beramah mesra dengan komuniti ! aku sokong Karnival sebegini.... Korunk agak-agak penah dengar tak Kejora? bukan kejora bintang yer ..
 KASWIRA  dan  IKTIRAF merupakan karnival yang sama.... tapi apakah perbezaannya ? ? ? siapakah yang bijak  ? ! Jawablah kalau berani... tengok mana yang sama dengan jawapan aku.. 
nanti boleh makan donut niehhh ! nak tak ? nak tak ?


Tipu jerr ... *jangan marah yaw..*.


7 comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan