Shopping Sakan !



Dear my Lovely Readers , 
Maaf dah lama aku tak update blog kan ..huhu . sampai-sampai ada owner blog yang say Hye dekat aku sebab dah lama tak update xoxo...  ini sebahagian daripada trial untuk melatih buat melaksanakan azam aku..hihi  *yang mana ek ? yang ke-3 tuh..On Off On Off  -,- * Jangan marah taw sayang.. walaupun aku akan jarang update tapi aku sayang korunk semua... lagi-lagi blog hasil karya owner blog di atas tuh :)

Okeyhh , balik pada tajuk utama..  hari ini aku shopping sakan dengan My Family... lagi-lagi dengan My C's Zie , My C's Ina dan My C's Chepah ! hahah.. kentang ! tak ingat masa nak balik dari shopping betul ! Wahh ! Shopping baju sekolah ke cik adik oii... yela... aku ngaku jela sekarang..*budak sekolah lagi yer.. hahaha* memang nak beli baju sekolah... tapi lain yang aku beli.. hoho sebabnya baju aku tuh kena beli ela .. kain sekolah tak ada jual.. yang ada warna putih saja... huhu :)

Malam sebelum shopping aku lepak-lepak dekat rumah abang di Pelentong...
tahu tak Pelentong dekat mana ? ? ehhh , betul aku cakap aku tak ada kelentong pun...
Korunk taip lah dekat Google search taip "Pelentong" agak-agak keluar lah negeri apa ye dak ? ?

Shopping dekat mana ?? alah.. dekat Giant Pelentong Saja... tapi nak kata yang macam gila-gila tuh... hahha... nampak barang ambil ! ambil ! ambil ! kesudahannya .................. Hebat tak ? ? dahsyat kan.... hahah.. RM 1500 aku genapkan saja lohh  :) yang bayar tuh , of course lah My Mum...

Thanks Mum , I love You ! macam-macam kami berempat sapu... nasib baik tak bersih Si giant tuh :p  ahahhaa... cakap pasal baju sekolah... korunk-korunk yang masih  pelajar sekolah.. tak perasan ker lagi 7 hari nak sekolah ? ? dah prepare barang semua.... atau still lengah-lengah...*aikk macam berpengalaman :P* aiyyooorkkk ! Mari kita tanamkan azam 2012  dan gapainya bersama-sama...

ahhhaa , dan aku akan lagi susah nak update blog sebab nak SPM 2012.. doakan aku dapat 9A+ yer :) tapi jangan risau... after that , everything will back to normal... Belajar rajin-rajin taw adik-adik semua.. jangan nak berfesbuk , bertwitter , berblog saja..*peringatan untuk diri sendiri -,- juga* Ayuhh , kita kembalikan semangat KEMBALI KE SEKOLAH ! ! ! :D
Lots Of  Dream : Nurrul 


6 comments

  1. amboi mang sopen sakan aih.. selamat kmbali ke skola t :)

    ReplyDelete
  2. Makk aih, biar betoi 1500

    huhu..

    Ok, Nurrul. Kami tahu awak sayang kami semua...

    All the best for SPM, ini exam plg penting di zaman sekolah tau... Buat bebetol tau nnt senang nak pilih Uni and course yang kita suka...

    Btw Kakak ni tag awak
    HafizZainal's Contest - Senyuman Mahal II

    ReplyDelete
  3. @ aRa ❤ aFiq™ : hehehe... mak dah kata ambil ! ambil jela :)

    ReplyDelete
  4. @ A'ishah Kamaludin : betu lah kak aisha.. tgok rseit tuh :P

    ReplyDelete
  5. @ khairul akmal bin azman : huhuhu... kami ada 8 beradik.. bhagikan lah :P

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan