SPORT ! SPORT ! 'Yakin BOLEH !'

this is short entry ! *nak cepat post sebab ana banyak kerja lah.. :P*


Okeyh.. Sekarang ini sudah bermula 
musim sukan bagi sekolah aku.. kamu semua dah mula kaa ?... 
bila datang musim sukan pastinya ada 
Hari Sukan
Hari Sukan buat semua pelajar menyertai...
di mana pelajar akan bersorak-sorak untuk raannya yang
 berjuang di atas padang/balapan untuk memenangi acara yang dipertandingkan...

Minggu Sukan
 Semua atlet akan melatih diri/memperbaiki diri/dan memajukan diri 
dari segi kepantasan , stamina , daya tahan kardiovaskular dan serumah
 dengannya untuk melawan musuh *yang baik*...

Tahun Sukan..
Tahun Sukan ada ke ? ? ?
ermm , Tahun sukan buat aku di sini means..
dalam satu tahun.. aku nak masuk semua sukan seperti yang tahun sebelum ini :)


But , the question is can I be What I get Like the Previews year ? ? ?
Nak tahu dapat apa ? Baca sini >Detik terindah Buat SEORANG JUARA !! <

tapi aku nak buat yang lebih terbaik daripada tahun lepas 
untuk SUKAN DAERAH kerana 
tahun ini merupakan tahun last aku sebagai pelajar SMK BANDAR MAS... 
memang tahun ini aku berazam takkan menghampakan cikgu sukan like before. 

I promise that I will give my best !

ME LOVE MY SCHOOL AND LOVELY TEACHER !

p/s dari atlet : this is short story ? ? Puihh ! hahaha
kidding ! :) Have a nice Day !


4 comments

  1. majulah sukan ntok negara.. hehe..
    all the best dear :)

    ReplyDelete
  2. @ aRa ❤ aFiq™ : akademik didahulukan.. kokorurikulum diutamakan :)

    ReplyDelete
  3. kay suka sukan..
    salu g gym..dari tgk wayang..
    best bila kuar peluh..

    ReplyDelete
  4. @ khairul akmal bin azman : wahhh ! badan mesti berketak2 nie :P

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan