Sweet-17 ! :D




 Salam uhkwah !
 dekat seminggu aku tak update blog ini...
 rindu sangat rasanya ! :) 
Terima kasih kepada yang sudi berkunjung ke blog yang merapu ini..
sorry kepada yang kurang berminat....
hehehe..setiap orang ada penulisan dan karya yang berbeza kan ? 
betul ker nie... :D

Hari ini berapa hari bulan eak kawan-kawan  ?? ? 
Errr , penting sangat ke tarikh hari ini ek ....
Of course lah sangat penting bagi aku.. tanpa tarikh ini
mungkin ketidak wujudan aku di dunia takkan ada.... :P 

wahhh ! tak sangka hari ini aku dah berumur 17 tahun...
sungguh singkat masa berlalu... 
sungguh pantas detik yang penuh kegembiraan berlalu....
dan setiap masa yang bakal mendatang ... adalah lebih mencabar..
kerana aku semakin dewasa...

Semoga aku cekal , tabah dan gigih dalam setiap langkah aku..
agar aku dapat menjadi insan yang berguna kepada bangasa , agama dan negara ! :)

Fighting For SPM 2012 ! :


6 comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan