Mentor 2012


Salam semua !
Hari ini merupakan pelancaran
Mento dan Mente serta 
Headcount PMR , SPM dan STPM di sekolah..
yayaya , majlis ini kena undang ibu bapa untuk turut serta...

Aku tak rapat dengan bapak aku ,  jadi aku just bagi tahu dekat Mak untuk datang...
dan aku tak sangka pula mak aku menghadiri Majlis nie.. * sayang juga mak dekat aku kan ? haha *
Giler apa tak sayang anak sendiri ? ye dak ?

Apa yang pasti aku tak tahu cikgu siapa yang jadi mento aku...
Huhu ... * screen yang dipaparkan dekat dewan terbuka ala tomey-tomey gtuh..
duduk yer dah lah dekat nun belakang sana *
Bolat kecik aja mata ini nak baca nama.. cikgu baca bukan kemain laju...

Headcount ?
Yup ! untuk headcount aku disasarkan hanya 4A saja ....
Uiishhh , 4A ? ?  mana cukup seyhh ! aku target 7A ! ! ! !biasalah banyak main aje haha . :/
yang lain B , *kantoi lah untuk subjek sains tulen tuh.. haha*
Fizik dengan biology aku okeyh , cuma eerrr Add math dan Kimia...kurang minat lahhh....

Lepas tuh kena angkat ikrar depan ibu bapa dan guru kelas ! Ohh no ! Ini memang tidak adil.. 
SEGAN wooo ! lepas tandatangan ibu bapa boleh balik.. dan pelajar masuk ke kelas..
sambung pembelajaran... Best kan ? :D /untung tak banyak kerja rumah cikgu bagi/

Ada siapa-siapa yang boleh bagi tips macam mana

nak minat subjek Kimia tak ? ? Aku memang lemah tul subjek nie...

*cikgu buka buku aje aku dah ngantuk ! * I need more homeworks and exercises to do...


10 comments

  1. Hahaha mcm2 program kalau nk dkat spm or pmr ni...ena pun de juga jd camni dlu tp kne berdoa dpn mak.bapak kita.. Heee tu lg la segan

    ReplyDelete
  2. HUHU.. Nak bagi tips pun taktau dear.. Akak dulu pun lemah giler dalam subjek tu.. Sampaila ke U tau.. Once dah keje baru rasa benda tu rupanya senang yang amat.. Ape pon, try ur best & wish u a very2 gudluck k! ^_^

    ReplyDelete
  3. untung larhh kene target 4A :DD
    lemon kene target 7A :DD
    #jom tukar nak ?
    HAHA :))
    #sama lha , lemah kimia -_-''
    ape-2pown :DD
    goodluck yeahh :))

    ReplyDelete
  4. @♔Lady Ainaa♔ haha... betul tuh.. tapi nurrul lari masa tuh .. haha

    ReplyDelete
  5. @Misz Mieza alah yeke kak mieza ? abes cmner akak go on study tuh ? :(

    ReplyDelete
  6. saya tak power pon kimia walaupun mak sendiri ajar kimia.tapi eksperimen kimia best.tak tau la kenapa ilmu kimia tu susah nak lekat dalam kepala ni.aiyooo

    ReplyDelete
  7. akak pnh ada program mento mentee tp kejap ja xdan habis.. haha.. kimia akak xsuka.. tpi try la berbaik ngn dia msty bole :D

    akak taw adik bole :)

    ReplyDelete
  8. @aReLaN lAHHH , YE KE ... ingatkan adik sorang aje yg susah... rupenya ramai agi.. hehehe...

    ReplyDelete
  9. @aRa ❤ aFiq™ HAHA , buat masa sekrang memang adik try the very best berbaik dgn Kimia... takut juga kalau dia merajuk... ehh2 tak adik mesti pujuk cepat2 ! :P

    ReplyDelete
  10. yang , bt past year bagi khatam ..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan