Persiapan Camping Perdana


Salam semua !
Next day , camping perdana sekolah .. tapi , satu apa barang pun aku tak prepare..
Terasa macam lupa sekejap apa barang yang perlu dibawa ke camping..
//// baru setahun jer kot aku tak pergi camping...///aku paling minat pergi buat aktiviti adventure macamini ,
berkhemah , daki gunung , main dalam lumpur , fying-fox *last aku main benda ini
masa dekat Gunung Lumut darjah 6 .wwooo , gila cool ! rindu nak flying lagi.. that moment 
aku terbang berdua dengan my besties , Fitriyah.. :) *

Tapi cuma satu perkara yang aku tak suka...
Kawat Kaki ...  korunk suka tak ? Budak-budak kelas aku ramai tanya...
" eh Hazieqah , kau masuk kawat kaki ker ? ?? "
sinis aku jawap " kalau aku masuk , korunk tak payah kawat lahh , komfirm kalah " HAHA..
Aku tak tahu kenapa aku paling tak suka dengan aktiviti nie...

Berbalik pada tajuk asal , ///aku dah merepek jauh sangat , maklumlah tengah banyak idea///
Antara list barang-bbarang yang perlu dibawa ialah :
Khemah , Lampu picit , kasut , t-shirt and track shoes ..
*dan apa-apa yang difikirkan perlu.. *
Actually tahun ni ada kelainan sedikit...
Selalu camping buat dekat hutan angkat sekolah aje.. // area sekolah //
tapi yang kali ini punya cikgu cakap dekat Telok sengat ,
aduyai , melayang RM30 aku untuk pendaftaran...
Aku harap berbaloi aktiviti yang dilaksanakan dengan harga yang aku hulurkan...
" Selamat Ber-Camping dan Berdikari ! "



4 comments

  1. akak xsuka camping tapi akak suka flying fox.. bestt ooo.. selamat bercamping :D

    ReplyDelete
  2. camping best! hazfee suka buat aktiviti lasak ni.hahaha :p

    ReplyDelete
  3. saya suka camping!!!saya suka kawad!!saya ketua platun kawad.yeah!!!hahaha..takyah prepare pape pon.redah je gi situ

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan