Sayu , Si Ibu Makan daging Anaknya !

Salam semua ! :)
Apa ! ! ! ! Gempak tak gempak tajuk nie ,
gempak dan terperanjatnya aku lagi tinggi ! ! !

Me and My mom baru saja pulang dari bandar Kota ambil budak asrama
balik dan outing hujung minggu dari Daerah Mersing ! *adik aku naik bas , tunggu dekat kota*
Masuk aja dalam rumahh ! Mak dan adik terpekikkk terlolong ! !!!! 
Ku pikirkan apa .... rupa-rupanyaa.....
Si Bubu * ibu kucing * 
makan anaknya sendiri ! ! !

Ya Allah ! Buat kali ke berapa si ibu memakan 
darah dagingnya sendiri , errgghhh ! Hangin betul aku dengan kucing belaan 
aku yang seekor nieh !
Nak kata Si Bubu nie lapar , perut kembung semacam !
aiishh sekor nie memang ganas betul lah ! kalau bboleh semua nak sapu ! -.-

Hero yang sentiasa membaham anaknya yang hampir mati
senang kata , dalam nyawa-nyawa ikan....

Tak kisahlah kan kalau Si Bubu nak makan sekalipun...
yang menjadi masalahnya , bila sesenang-lenang makan
dan melantak dalam rumah beralaskan alas kaki taww !
d-man tak d-man my cat nie... Huiishh !



Lebih sedih lagi , bila tinggalkan sisa-sisa seperti ini , 
aiyoyooo !  " Bubu , kau ingat nak jadi kan bukti kaaa yang kau nie makan anak ??!
tak adalah nanti aku tercari-cari mayatnya .. -.- apaa daaa "


Lebihan anggota badan * kaki si anak * di atas alas kaki
yang bertulisan 'welcome'


Okeyhh , ini gambar bukan reakaan semata-mata yang diedit !
ini yang live sendiri yang aku ambil dengan tangan yang menggigil ! :/

Argghhh ! sedih tak sedih bila lihat kucing aku macam ini ,
pemergiannya pun tak tenang , mata tak terkatup ! sungguh pilu !
aku harap si anak berdamai di sana...
-.-

Nota Kaki : * Bubu kena denda tidur di luar rumah malam ini , 
entah apa esok yg dibawa balik ke rumah ! * :P




3 comments

  1. err.
    kalau chemay. chemay dah buang dah kucing macam tu.

    ReplyDelete
  2. @chemay tapi kan kucing nie dah bertahun2 dijaga.. masuk tahun nie umurnya 4 tahun..
    anak2 si bubu kalau dilahirkan semua cantik , cume tulah habit dy tang membaham anak yg dh nak mati :/

    ReplyDelete
  3. ya ALLAH !!!!!!!!! tak sanggup baca entry awk lagi :(

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan