Awesome Friend ➹ PriyaThatshini *Besties*

Yup ! aku nak perkenalkan lagi my friends yang awesome buat aku... Dia memang superb !
Why ? sebab dia seorang saja yang boleh/mampu bertahan dengan sikap dan kerenah aku..
For your infomation : aku nie macam haiwan sumpah-sumpah... mood kadang mudah berubah...
daripada happy > marah > sedih > lawak memanjang , itulah aku..
Thats why aku susah nak dapat kawan yang betul-betul bertahan dengan sikap aku...
 // orang lasak macam aku gini lah gayanya // so , here her biography...

Biography My Besties 
Nama : Priyathatshini A/P D.Chandran..
Status : Not available // tuh pun nak ckp ka ? .. hehe// 
Date of Birth : 10 March
Favourite color : Blue
Ambition : Wanna be doctor or Ahli Farmasi
Love : Chocolate , Teddy bear ..

Okeyh , aku rasa cukup kot tahu yang basic aje.. //hehe , malas nak karang panjang-panjang//
Aku sayang sangat-sangat dekat kau ! , event aku dengar kau nak pindah aku cool aje...
dalam hati ini macam-macam dah aku fikirkan... siapa nak kawan dengan aku ?
siapa nak ajar aku kalau aku tak paham ? , siapa nak dengan luahan hati aku ??
// aku tak percaya kawan perempuan yg lain yang lain // , siapa nak buat aku gelak ? ?
siapa dan apa yang akan terjadi pada aku selepas nie.. apa  ? 
*kan dah banyak soalan keluar.. huhu ..haa, jawab! *

Yer , memang aku sayang kau , event aku tak pernah ungkapkan semua itu...
aku appreciate sangat dapat besties macam kau.. walaupun kadang-kadang aku tahu
kita dari kaum yang berbeza... tapi semua tuh tak pernah menjadi
halangan atau masalah pada kita...sehingga ada yang kata " kita macam belangkas "
> bak kata cikgu-cikgu di sekolah <  memang harmoni betul duduk dekat Malaysia..
 1 Malaysia.. :D

Opps ! dah alang-alang aku buat entry .. so aku nak ucapkan :


May Our friendship never end .. :D Luv u my friends...Forever friends..


3 comments

  1. tulah die .. susah nak dapat yang betul2 paham kite kan .. bile dah dapat .. susah untuk kite lepaskan die :')

    ReplyDelete
  2. happy bufday jugak ntok kawan tu.. :D

    ReplyDelete
  3. wah.. 1 malaysia..hehehe.. semoga awak jaga dia betul2 sebab kawan dan sahabat sejati sukar utk dicari sekarang ni

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan