Mid Year Exam 2012


Pejam celik pejam celik.. Rasa macam cepat sangat masa berlalu..
Ehh ,tengok-tengok dah sampai pertengahan tahun...
Tak terasa langsung waktu belajar dalam kelas tuh selari dengan pertengahan tahun...
Aiipp . kenapa kejap sangat ekk ? .. Seronok belajar :D

Bila dah sampai pertengahan tahun... Ramai lah pelajar yang akan sibuk 
study .. ada yang studyhard , studysmart dan study last minute pun ada..
For what ?? Sudah tentunya untuk Peperiksaan Pertengahan Tahun..

Aku akui tahun ini memang tahun last , tapi kenapa aku rasa macam tak puas lagi 
duduk di bangku sekolah ? Aiishh , tahun nie yang terakhir ? Dah besar ke aku nie ekk..
Haha , masa tetap berjalan , hari berganti hari.. usia semakin meningkat,,
Itulah lumrah kehidupan kita yang tak boleh dielak... :D

So , tak nak cakap panjang lagi ,, ini Jadual Peperiksaan Pertengahan Tahun 2012..


Subjek yang aku ambil aku bintangkan , kesemuanya adalah 9 subjek..
Cuma aku kepelikan tahun ini... soalan untuk Mid year semua setara Negeri Johor taw..
tapi bila trial SPM bulan 7 nanti , soalan cikgu sekolah yang buat...
Betul ke ? ? aku pun tak tahu kenapa jadi macam tuh..
Tak ke pelik sangat bunyinya ? ? apa-apa pun...
Minggu demam peperiksaan sudah bermula ! ! 
Good kepada kawan-kawan yang mengambil peperiksaan...
All The Best.. :D Harap aku dapat jawab dengan baik.. :..



4 comments

  1. uik , mid yr exam soklan dr ngeri lain ? huhu..
    lau trial nnti nak tukar2 soklan an.. sbb tu buat ikot ngeri..

    btw , all the best ntok exam syg :)

    ReplyDelete
  2. soalan trial cikgu buat? ini tidak adil. tidak adil. hehehh

    btw goodluck!

    ReplyDelete
  3. @aRa ❤ aFiq™ soklan stera negeri lah kak. hehehe..

    Thanks Kak Ara.. :D

    ReplyDelete
  4. @kura
    ehh , yg tuh tak pasti lagi cik kura2.. Ura2 aje kate gtuh... :/

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan