Menunggu


" Menunggu seseuatu yang menyebalkan bagiku ,
saat ku harus bersabar dan terus bersabar menantikan kehadiran dirimu " ... ~alalalalala~
korunk sambung sendiri ehh , aku dah tak ada suara niehh , makin hari makan ubat batuk..
sekarang suara dah jadi penyanyi rock Ella , dan aku tak tahu kalau esok naik sekolah..
suara aku dah hilang sebab sekarang pun nak tak nak aja suara yer keluar :'(

Hari ini aku dikejutkan dengan kekecohan kak Ngah aku yang menyatakan kak Long
aku dah bersalin , beriye aku bangun dari tidur //cehh ,semangat nak tengok anak ke-2 kan//
Rupanya dah ada angin-angin yang mengatakan kak Long aku dah itu ini , * hint baby nak keluar 
oohh,aku rasa memang menunggu aja ah nie..Moga-moga baby akan keluar dengan selamat
dan ibu baby pun dalam keadaan selamat.. :D kepada Abang long , tengok-tengok kan mereka berdua..
P/S : Memang banyak benda yang aku tunggu kan ? heerr , tunggu suara sembuh , tunggu batuk hilang , tunggu berita yang baby dan ibu sihat keluar...


5 comments

  1. Semoga baby keluar dgn selamat , dan ibu baby pun selamat..

    Ingat pesan mak usu Danish " Kak Long , Pushh ! pushh ! " HEHEHE :P

    ReplyDelete
  2. semoga baby dan ibu selamat.. :D

    ReplyDelete
  3. @chibby_chepa Cehh , Mak Usu danish niee.. mak long tak baca dah.. tak sempat nak baca dekat sini.. sengal ! :P

    ReplyDelete
  4. @azriena Harapnya begitu... yang pasti Mak teh dapat tengok dulu... hahaha..

    *bye2 mak utam dgn mak usu.. balik hostel daaa >_<

    ReplyDelete
  5. best nye nak dapat baby lagi.. smoga baby n ibu selamat nnti :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan