Spot Check


Hari ini , wow ! berduyun-duyun pelajar kena tarik dengan pengawas atas kesalahan 
disiplin sekolah yang semakin lama selamba deekk aje budak sekolah aku buat... Panas rasa !
 Aku dan angkatan pengawas perempuan yang lain kena check masa perhimpunan 
berlangsung lagi... Antara kesalahan pelajar perempuan  sekolah aku yang paling ketara :
Stokin pendek , tudung pendek / baju ketat ,Bawa Phone, dll

Sekali kena memang macam-macam yang kami rampas.. Fuhh , pagi-pagi dah kena 
ambushh semua.. Haa , tahu pulak cuak , takut , segan.. bila buat salah tak nak pula rasa 
semua tuh... Aduhhh , pelik betul budak sekolah nie.. tak tahu nak cakap macam mana lagi...
Kenapa benda yang dilarang lebih seronok dibuat daripada melakukan benda yang disuruh ? ? 
Tak silap aku last aku tolong cikgu Hanafi buat spot check bualn 5 2011 tahun lepas sebab ada kehilangan fon kakitangan sekolah... Seronok wooo buat kerja amal ini... lagi-lagi bila dapat banyak barang yang kena rampas...
Disiplin Diri Corak Hidup Insan Berjaya ! :D


5 comments

  1. sya ada balang bintng2 tu..sya buat sndiri..hee..singgh sini ..:)

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. undang2 dicipta memang tuk dilanggar..hahaha. tapi jangan ikut. ni prinsip bebudak nakal macam saya ni..hehehe

    ReplyDelete
  3. budak skang ni tak segan dah buat silap, silap2 bangga lagi...

    selamat menyambut ramadhan...

    ReplyDelete
  4. haihh.. bdk2 zmn skrg.. degil betol.. hahahaha !

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan