Eid Mubarak 2012

Salam Syawal yang ke-4..
Apa khabar semua? ? Sunyi ajaa aku rasa blog yang selalu penuh dengan update..
termasuklah blog aku... Hari ini baru dapat update... Maklumlah , 1 Syawal dah berjalan ke
kampung halaman di Pontian , bermalam di sana.. Jadi bila raya , memang malas lah nak bawa
Lappy or else right ? 

1 Syawal punya gambar , yang dekat atas ini semua yang bujang-bujang lagi taw.. haha.. ^^ 
Aku yang mana ekk ? ? Nampak tak cik Boyfie tuh ? haa , Di mana ada Boyfie di situ lah
adanya aku... Tak buleehhhh dipisahkan... :")
Pak Long dan Mak Long Danish tahun ini beraya bertemakan warna kelabu + Merah...
Ehhh , si Dina tuh , merah menyala baju... Comel ajee.. :")
Okeyh , yang ini confius banyak , apakah tema sebenar keluarga Pak Ngah dan Mak Ngah Dina
nie ? ? Abang Danish warna pupeel , Da'dy merah dan Mu'my taktaw nak kata warna apa...
Tapi tak paa , Dari jauh dah boleh nampak keluarga comel ala-ala teddy bear nie.. hehe
Pak Lang dan Mak Lang Danish , Dina.. Serba Kuning Gold.. hehe.. Masih dalam penantian
timang cahaya mata.. Tahun depan tambah angka dari 2 kepada 3.. :'> 
Siapa yang kena jaga? ? Aku lah orang nya... takpa2 aku suka jaga budak-budak ! :"]
Korunk nampak tak apa yang berbeza gambar raya family aku dengan gambar raya family orang lain  ? ? Perasan dakkk ? Nak tahu apa jawapannya , senang jaa...."Bila tiba Hari Raya , gambar yang paling susah nak di capture adalah gambar 1 keluarga ,Jadi , gambar adik-beradik yang kahwin dan bujang aku terpaksa gabungkan jadi satu.. "
Berapa Tabung dah kumpul Duit Raya ? ? :")


14 comments

  1. suka budak budak ek? bagus :) nabi pun suka budak budak. kan? :)

    ReplyDelete
  2. family akak pun takde gambar full 1 family,sebab ramai lg yg balik lambat ,raya ke3 lah,maklumlah tak dapat cuti.sadis2...

    ReplyDelete
  3. @Aku Mad selalunya budak2 yg kasar2 sket suka budak2.. kenapa ekk? ? haha ^^

    ReplyDelete
  4. @CikMai bekerja kan.. nak buat mcm mana.. kena terima ajelah... ^^

    Takpe2.. yg penting diowg balik.. :)

    ReplyDelete
  5. kirim salam pada yang berbaju polkadot tersebut.heh heh

    ReplyDelete
  6. @boni kacak wah2... bulehh , nak lagi best. ckp sendiri.. terjah blog belai.. ^^

    ReplyDelete
  7. akak nye family pun susah nk bgmbar -.-"

    ReplyDelete
  8. wahh selamat hari rayeee :)
    yg baju tema kelbu tu kan..baju dia tu cantik la..baby nya pun comel!!!mcm doll sekali tengok.haha

    ReplyDelete
  9. 1 big haapy family... hari raya dan kamera memang xboleh dipisahkan.. mesti nak bergambar 1 family.. hehe

    ReplyDelete
  10. Macam Mieya, memang tak pernah nak capture pon gambar family time raya.

    ReplyDelete
  11. selamat hari raya...huntung la en boyfie ada..:P

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan