Baju Baru

Salam dan hye semua ! ! 
Macam mana cuti sekolah ? ?  Mesti holiday sakan nie eekk ? wah2... Aku pun 
baru balik dari berjalan panjang selama seminggu... Hhuhu... Seronok memang seronok...
Tapi hati aku masih di Johor kerana rindu kan Sam... Bila mau jumpa dia ? ? erkk..
Balik kepada tajuk.. Yeaayyh , 2 hari aku tutp blog ini semata-mata nak bagi blog ini 
baju yang baru.... Dah dekat setahun blog au tak berganti baju... Muahhaha..

Yeahh , aku rasa sangatlah simple header yang ditukar kali ini.... Aku malas nak edit yang
lebih extreme.. Memadai ianya sedap mata memandang.... Ye dak ? ? 
Ehh2 tapi sedap ke pada  korunk  ? ? ?....  Harap-harap ianya tak menyakitkan
mata yer... lagi satu nak tanya loading blog nie lembap ehh ? ? :"O Jawap taw.
By the way , hati aku tetap sayang akan warna kegemaran aku iaitu Merah...Tapi sekali sekala blog aku dipakaikan baju warna lain.. tak salah... Kalau lah blog aku nie bercakap aku rasa dah lama aku kena maki sebab warna yang sama ja pakai.. HAHA...
Purple ? Not bad juga color nie.. :")


6 comments

  1. nurrul , kalau nak tempah vector atau doodle boleh add akak dkat fb taw

    http://www.facebook.com/lufmeenomie

    jgn lupa msg dulu bg akak tahu nurrul yg msg .. :)

    ReplyDelete
  2. waa, blog dye wrne purple.. feveret nih.. nicelah.. suke.. suke!

    ReplyDelete
  3. weeewiiittt blog dia pun baru tuuu.. suka suka.. purple.. chantekk syg :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan