Lesen

Bila Sekolah telah menamatkan zamannya.. Dah tak ada kelas , kelapangan masa sangat banyak di situlah kebosanan melanda. Jadi ambillah kelas lain pulak... HAHA... Kelas Memandu.Yup,memang ramai calon selepas SPM akan berduyun-duyun ke tempat memandu untuk memandu termasuklah aku :O . Aku ambil lesen D dan B2 di Prolifik Teknik Bandar Penawar .

Kenapa ambil lesen motor ? ? Act,aku fikir baik dan buruknya juga... Kalau emergency dan masa tuh tak ada kereta , boleh juga aku tunggang motor.. Kan jimat.. Ye dak ? ? ^^Mula masuk kelas KPP hari Isnin 10/12/12 rtuh... nasib seronok penceramah nya buat lawak sakit perut dibuatnya. Tak nak bagi aku ngantuk lettuw katanya... HAHA... Best sangat ! Lagi-lagi bila ada 3 orang classmate aku yang turut serta pada hari yang sama
Hari ini 13/12/12 Ujian Komputer ! Fuhhh , dugg daanngg dugg dang jantung masa jawab.*kawan aku semua dah pass dan semua 45 keatas..* Hati nie makin resah bila malam tadi tak baca langsung buku azimat jalan raya tuh... Muheheeee... Degil hang keras macam batu. Guest What ? Lulus Ke Tidak ? ? terperanjat benarrrr , sob.sob... try lah jawab..
Heerrr O.O , Malam tadi sakan Edit blog Adik aku sampai pukul 4 pagi... Tidurlah dekat atassofa esok pagi bangun kaki aku tak boleh dibengkokkan.. Berrr ! Nasib adik aku ada suruh diowang bengkokkan kaki aku... Perghhh ! Sakit nya tak terkata woooo..
Siapa boleh jawab nie ? Kira masih kuat ingatan dia ,
Saya seorang Pemandu PDL yang gagal mempamerkan lambang P pada kereta , berapa markah dimerit yang akan dikenakan kepada saya ? ? 

13 comments

  1. aaa.. akak xde lesen lagi adik da buat lesen.. cayalah.. hehe..
    lulus kan kan..

    ReplyDelete
  2. wassalam.. hai2 :D

    senang tak jawab soklan komputer tu?
    rasanya lulus :)

    ReplyDelete
  3. errr bila bc mcm fail tp tak mungkin kot..

    ReplyDelete
  4. ehh dulu blog ni macam kaler mereh jer..yeke??huhu

    ReplyDelete
  5. 10 merit. itu pun tengok buku memandu yang adik punya.hehe dia pn tengah belajar memandu skrg

    ReplyDelete
  6. oh. nak pegi test jugak, tapi giler takut lahh... hmm

    ReplyDelete
  7. @hnahdy Hehehe , salah lah kak , bukan 10 merit..
    tapi tak kira apa2 selagi tak ^^

    *

    ReplyDelete
  8. wahh ! da amek lesen , nak amek jugakk . mesti lulus kan ? merit tu ape ? haha . 5 merit kott . lenjan jela

    ReplyDelete
  9. @amy syahiera Merit itu adalah kiraan mata kepada sesiapa yg melanggar hukum-hukum etika jalan raya dalam sistem KEJARA ^^

    ReplyDelete
  10. bestnya buat lesen nie .. lepas buat boleh kehulu kehilir .. huhu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan