Perubahan

Assalamualikum dan Salam sejahtera ! ! 
Alhamdulillah , tahun 2012 telah pun tamat..Byebye 2012 ,Welcome 2013 ! ! ^^
Terasa janggal pulak hari ini aku tengok orang pakai baju sekolah ... Mana tidaknya... 
Perubahan tahun 2012 ke 2013 telah menghabiskan zaman persekolahan aku. Duduk
rumah jaga Danish sementara tunggu akak aku bersalin pada bila-bila masa aja nie..

Hmm , kepada Adik-adik yang baru bersekolah dan yang lama bersekolah... *Errr..
rasa macam dah tua sangat ajee aku nie.. huhu * "Selamat Kembali Belajar " !!
Belajar Elok-elok yer... Jangan Notty , Haha ..Kurangkan FB dan Twitter , Blog Ect .
Em,jantung pun dupp dapp dupp dap tunggu result SPM yang tinggal beberapa bulan lagi 
akan keluar... ~ Semoga semuanya baik-baik sahaja.. Amin.. ~
Banyak kenangan yang tak akan dilupakan sepanjang tahun 2012..Salah satunya bila aku dapat menjadi Peserta terbaik Perempuan 18 pada KejohananBalapan dan Padang MSSD Pengerang yang mencapai target aku bagi menebus balikkesilapan aku dalam sukan olahraga pada tahun 2011. Selain , dapat anak buah baru  yang chumeill , dan banyak lagi.... Aku pasti merindui semua kenangan ini... Lebih-lebih lagi belajar dalam kelas dengan ketawa dan gurau dari Cikgu dan rakan sekelas..
Bagaimanakah perjalanan hidupku dan ke manakah arah aku yang seterusnya ??


6 comments

  1. haha . rasa pelik ye tak pg skolah ? hehe . biasekan eh .. takpe nt masuk alam u pulak :)

    ReplyDelete
  2. Tahun baru da xskolah la kan. Hehe.
    Result spm msty tbaik punya. Amin :)

    Selamat tahun baru syg :)

    ReplyDelete
  3. teringat satu ketika dulu.. lepas cuti panjang, rasa malas sangat2 nak ke sekolah... rasa tak bermaya je..

    ReplyDelete
  4. kita sebaya! hihi.
    memang rasa pelik pun, since pergi beli baju sekolah adik2 dengan family pun dah rasa pelik. kita tak beli sekali, tengok dan tolong pilih pilih je. :)

    salam perkenalan :D

    ReplyDelete
  5. haha selamat menempuhi hidup lepas zaman sekolah.

    ReplyDelete
  6. jgn lupe mintak upah jaga anak buah.hahaha nnt dpt anak buah baru la yer.hehe maaf lama tak online sebab sibuk kerja..ni baru start kuliah balik..time kasih banyak tinggalkan komen kat blog edy.hehehehe nak follow blog ni tapi tak jumpe button follow.huhuhu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan