3D kids

Random Update !
Lack of idea lately , bila bermain dan melayan kerenah anak-anak buahku.. Semua kerja jadi malassss sangat , blog yang nak di update tak terhupdate2.. ahaa , aku rindu sama ini belog , Yayaahh , ko rindu aku tak ? Ehh , Sejak ada Danish , Dina , dan 2 orang baru , Damia dan Akmal nie , aku jadi pening nak layan yang mana satu... HAHA dulu perhatian tertumpu pada Cik Boyfie ajee.. sekrang nak pecah 3 ? Aku tak berapa nak pandai lah pulak.. 
Ceehh , saja nak tunjuk gambar yang aku edit guna PS3 , not bad for first trial.. ingat nak buat ala-ala movie.. tak cukup idea plak.. Hilang tajuk nak tulis apa.. hewhew.. :*Okeyh , Cerita yang dicoret tak sesema dengan tajuk aku , Semua idea hilang... Aduhh Kembalikan semangat dan mood berblogging aku sebelum dapat result SPM nie at least , tenang dan happy juga kala bosan datang...
Ada siapa-siapa nak edit blog  and hire me for this job ? ? ?  Boleh Lihat Detail disini :)



1 comment

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan