Assignment ACC 106

Santainya Ptdi2 yang ada dekat kampus UiTM Segamat ini.. Dengan aircond yang dingin.. Fuh , tenangnya nak buat group discussing ... Terkasima masa aku mula-mula masuk sini.... Cuma tak ada buku lagi lah dekat ptdi nie sebab masih baru...


Ayat paling famous bila buat kerja akaun.. Aku Punya Balance!! Jerit satu kelas , satu dewan , satu  kolej kalau boleh satu kampus.. HAHA :) Nampak tak teruja dan gembira bagipelajar macam aku yang tak ada basic akaun yang terkejut dengan subjek ini.... lalala

Kepada pelajar ACC106 yang nak buat guide / example untuk menyiapkan assignment korunk ala-ala assignment aku nie boleh pergi dekat link ini  : Sample assignment Acc106

Thank you so much buat ahli group aku yang bagi kerjasama tanpa ada alasan.. heeee
Alhamdulillah.. Akhirnya selepas dengan keseibukan dalam seminggu yang lepas tak menyempat nak buat assignment akaun yang boleh tahan mencabarnya... Dapat juga group aku siapkan kerja ini.. Fuhh !! Lega semua dapat balik ke rumah sambut merdeka... Huhuhu >_<
Khamis depan 5 hb nak pergi interview spa untuk Nursing.. ada siapa-siapa yang boleh bagi tips masa interview ?? Help me sebab tak pernah ada pengalaman lagi..


6 comments

  1. Dulu masa sekolah ada jugaklah belajar basic account ni.. Skang dah ingat2 lupa dah.. Tapi memang paling seronok klu dapat balancekan akaun.. Hehe..
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  2. Akak tolong saya, mcm mn nak buat assignment acc106 ni. saya pun ambil kos transportation... saya sem 1.. nak buat transaction tu payah sikit. saya x faham.. please reply yea..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh awk bagi nama awk ?? tak pun cari akak..
      Akak , Su Dtrans QAQA.
      kita akan jumpa time induksi, awk boleh tinggalkan contact dekt akk.. ^^

      Delete
  3. kak mau tanya bha nie , mcm mna mw mudah blajar acc nie arhh even lecturer sdh ajar pn tp kmi ndak fhm jgak

    ReplyDelete
    Replies
    1. jumpa lecturer secara personal.. tanyakan bhgian mana yg kamu ngak paham.. insha Allah lect pasti membantu.. :)

      Then, do more and a lot exercise! good luck !

      Delete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan