Bertiga Je

Cuti semester dah nak habis !!! Dah dekat sebulan juga duduk dirumah tanpa berjumpa dengan sahabat kesayangan hamba.. Hmmphh , waktu cuti ni lah aku nak jumpa dengan besties kesayangan, tapi malangnya masing-masing cuti tak sama. Jadi mana yang sempat aja lah yang boleh jumpa...
Alhamdulillah dapat juga jumpa walaupun hanya bertiga. Aku, Priya dan Zahidah. ^^
Masa keluar ini di limit kan memandangkan Priya nie ayahnya garang, mujur dapat bagi kiteowang kelaur, jadi keluar dekat kawasan yang dekat-dekat tapi dapat borang panjang-panjang. Pada mula-mulanya nak ajak mereka pergi Tg.Balau tapi disebabkan tak lama lagi aku belajar dan duduk rumah sewa dekat Bandar Sri Alam Masai, jadi aku angkut mereka ke rumah sewa aku.. hehehe 
Lepas tuh, bawa mereka makan dekat Marry Brown yang ada dekat Bandar Penawar. Kan best kalau kita dapat pergi tengok wayang sama-sama. tapi disebabkan kekangan itu wistlist hari lain kah kan.. kalau umur panjang, aku ajak kita berenam pergi Mall berjalan , makan dan tengok wayang..


Hehe , buat onar dalam MB nie.. takpelah kan sekali sekala... huhuhu bukan senang nak jumpa korang... Payah sangat payah... ni dapat jumpa pun kira bersyukur sangat. yang lagi 3 orang tuh Suhana, Faezah dan Rabiah... bila nak jumpa korank ??? Aku dah nak naik semester nie !! Cuti dah nak habis.. Tinggal Seminggu aja... :( Balik lah sini korank.... Love you " PHZSFR " , Ukhwah Fillah Abada Abadan
Friendship Forever, Friendship Till The End....


10 comments

  1. Zara pon dah lama xkluar ngan geng bff.. masing2 sbuk ngan komitmen keja .. huhuhu

    ReplyDelete
  2. Alahai sedapnya Marru Brown tu -.-"
    Mana nak cari ayam cmnih malam2 ni haha

    ReplyDelete
  3. rasa lama juga tak keluar dgn kwn lama.. semua dh duduk jauh. semoga persahabatan berkekalan :D

    ReplyDelete
  4. yatt baru bukak sem so baru dapat berjimba dengan kekawaan.hehe

    ReplyDelete
  5. err, org bandar penawar ke? dulu kite belaja kolej komuniti situ ^^

    best kan dapat kuar jalan2 ngn membe. sejak duduk uma ni. takdapat lagi kuar ngn membe. membe pon tggl bape kerat.. hahaha masing2 da kwen.. skg membe2 yang ade. membe2 kolej la :)

    ReplyDelete
  6. smoga persahabatan berkekalan.. :)

    ReplyDelete
  7. waahhh syok nye spend time gn bff..sy da lme x spend time toghether...alamakk terliurr marrybrown lah !

    ReplyDelete
  8. follow sini. btw cuti sem kite pon da habes . sobs3

    ReplyDelete
  9. aisshhh sedapnya marrybrown T__T
    hmm lapar

    ReplyDelete

ღ Nice to see , nice to read ,
Once comment , I will hit you back ! :D
Its that true my poem ? HAHA. Ignore it..

Thanks , I love you all !