Bye 2011 Welcome 2012 !

Image result for cute images
As we know , today was the end of 2011 years...So , what the Challenge will come for the next year ? ? ?Ouhh , are you ready to move on it ... Perhaps , Yes ! :)*nak kena speaking nie.. tahun 2012 nak SPM ! arrgghh*Banyak memori dan pengalaman baru yang aku dapat untuk tahun ini.. huh !semuanya memang diluar jangkaan aku... ada benda yang happy dan ada yang amat menyedihkan...

My sweet memories , apabila aku dapat mewakili MSSJ Daerah Pengerang sebanyak 3 kali berturut-turut dalam tahun 2011 ! ! !dalam sukan Bola Baling , Olahraga dan Bola Jaring !
Semua tarikh bertindih-tindih .. tapi aku dapat managed dengan baik :)Thanks kepada kawan-kawan dan guru-guru serta mak aku yang support aku...sayang korunk semua ! dan kekecewaan aku apabil ku mendengar cerita yang tidak enak didengar... Walaupun aku hanya seorang kawan yang tak berapa nak mesra.. tapi aku tetap sayang kawan-kawan aku... aku memang kecewa dengannya..

tapi apa boleh buat..andai dapat waktu itu berputar balik , belum tentu semuanya boleh jadi baik...
take the point and the positive one !*yang baik jadikan teldan , yang jahat jadikan tauladanTapi itu semua asam garam kehidupan... Jadi aku tempuhinya dengan sabar !Bak kata orang jowo-jowo
" LIFE MUST BE GO ON !
apa-apa pun..semoga tahun 2012 menjadi tahun yang lebih baik daripada tahun 2011 untuk aku dan korunk semua ! :

Have a NICE day Everyone ! :)

Lot Of Dreams : Nurrul 




4 comments

  1. wah... tahun depan dah kena kurangkan sukan lah yer ? ? ?
    betul tuh... ambil yg baik ! :)

    semoga berjaya mendapatkan 9A+ SPM 2012 !

    ReplyDelete
  2. huhuhu.. biasalah tuh iqa ! sabar ehh.. hohoho..
    GO GO GO 2012 ! ! !

    SEMOGA LAGI BAIK ! :)

    ReplyDelete
  3. @Anonymous TAK JUGA.. sama aje.. haha :P
    terima kasih..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan