Kisah Calon Menjadi Barber


Salam buat semua ! apa khabar ? sihat ta ? ? 
waaa , dah lama tak ada post baru nie.. huhu
Al-maklumlah.. budak sekolah mesti buat cara budak sekolah ye dak ? ? ? 
Anyway , nak buat pengakuan nieh.. huhu *jangan marah naa...
Aku sebenarnya tiap-tiap hari buka blog , tapi belum beberapa saat aku matikan balik... 
at least sebelum benda yang 'larra' datang... aku nak jauhkan lah buat ketika ini... 

Fokus and Back to study ! this my mission this year and future aim ! :D
Tak apa kan ? jangan marah naa.. daripada tak buka nanti masa belajar dok bayang-bayang aje... 
tak masuk juga apa yang aku baca/study/ulang-ulang - betul ke statement aku nie ? 
Apa pendapat korunk-korunk ? Cer bagitaw sikit....

EEhhh , kejap-kejap apa kena mengena dengan tajuk hang ek ? 
Rasa macam tak ada kena mana pun...
errr... Kesal ! lain kali bagi tajuk betul-betul lah.. huhu


Tengok apa daa jadi ? ?? .. Korunk nak tahu apa ceritanya ? ? 
Meyh kita terbang atas pelangi  di My Lovely Sister story-mory pasal ini...
Lawak lahh.... huhu 
Nota buat Pelangi : Jangan buat eksperimen nak jadi barber dekat my lovely and musyuk danish yer ? :D
Sayang kak Gie ! Muarrgghh ! Danish bagi air liuk !


4 comments

  1. da jdik mcm rmbt danish akak da.. hehe.. mummy dia ptong gak.. haha

    ReplyDelete
  2. @ aRa ❤ aFiq™ : hehehe , kelakor-kelakor..

    ReplyDelete
  3. eerrrr , ini kak gie punya keje.. hahaha..
    ciannye !

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan