Awesome Friend ➹ Forever Friends


Orang kata " berkawan biar beribu , berkasih biar setia yang satu.. "
aku suka sangat ayat nie ! Pada aku kawan saja ramai-ramai , tapi ...
ada tapinya... kenalah pilih kawan yang baik untuk dijadikan kawan rapat ,
hmm ... betul tak ? sebab apa... kawan ini juga pencorak kepada diri kita ,
kiranya merupakan pengaruh terbesar juga dalam diri seseorang..

Selalu orang pesan , kalau nak tahu macam mana perangai dia...
tengok kawan rapatnya..Kawan ada dua jenis , bak kata cikgu dalam ceramahnya..
yang pertama kawan yang membantu..Yang kedua kawan yang membantut...
Dalam ciri-ciri kawan , kita kena buat pilihan yang tepat ! :D ...
Dan kawan-kawan rapat aku ialah...
.
.
.
.
.
Taraaaa ! ! ! 
dari kiri : Priya, Zahidah , aku dan Suhana

Yayaya , kami semua memang seorang yang gila-gila ! Haha , idea yang keluar memag ketip belaka...
Meyhh sini aku perkenalkan seorang demi seorang... aku nak start dari yang besties...
Priya . She is Indiaan Girl , anak perempuan D.Chandran...Paling betah dengan sikap dan kerenah aku ./// kalau kawan-kawan yang lain.. tak sanggup nak layan kerenah aku yang macam sumpah-sumpah nie.. ///Dia nie memang suka mendengar , lagi-lagi bab nak betah-betah orang... *berdebat okeyh*Dulu katanya nak jadi Doktor like his father , tapi pelik , tak minat sangat dengan biology...dan katanya subjek ini sukar.. so , turun sikit jur , ahli sains juga...Priya nak jadi Ahi Farmasi....
Zahidah . Suka sangat bagi air dekat dalam kelas.. // mana tidak nya pembekal air , haha ... semua ahli minta , nak air.. // dia merupakan anak paling bongsu , sifat agak sensetif tapi kuat bergurau !Yang selalu jadi mangsa dalam ahli kami mesti si Rabiah tuh... hehe , kesian dye..dialah yang membuatkan ahli-ahli group lain jadi kecuh dan haru-biru :P 
Suhana . Aku tak kenal rapat sangat dengan dia tapi dia adalah kak Long dalam keluarga...Dalam kalangan kitaowang dia paling pandai.. lagi-lagi subjek sejarah... Suka sangat ! !dia nie kan nampak aje pendiam tapi bila dah bersuara , tak henti-henti bercerita.. AHAHA..bercita-cita nak jadi doktor... Tinggi kan ? semoga berjaya mencapainya...
Rabiah . Bertubuh kecil saja , kalau orang tengok macam budak darjah 6 pun ada.. hihi*jangan mara taw bek , nanti hiang comel :/* Kiranya dalam banyak-banyak bulan dia lah yang paling kecik , hihi ... adik juga lah dalam geng ini.. sebab tuh kakak-kakak ahli ini buli dia.. haha.. dia nie suka sangat nombor-nombor... dan suka matapelajaran Prinsip Akaun.. dan dia sajalah yang mengambil prinsip akaun yang lain sains tulen.. Katanya mahu jadi akuantan ! :D
Faezah 8 March birthday nya.

Yeahh , memang macam-macam ragam geng HRZPSF.. HAHA , 
seronok dapat jumpa kawan macam diowang.. dah macam 1 family pun ada...
siap ada nama panggilan tuh , kak Yong , kak Andak , kak Chik , Kak Lang dan Kak 
// itu semua idea Zahida dengan Rabiah // aku dibagi Kak Yong , bukan kak Long kaa ?
Aishh ! ada-ada aje korunk taw.. Apa-apa pun aku sayang korunk semua...Friendship forever ! 

Korunk ada geng macam kitaowang tak ? tak mahu share dengan aku ke ? :D
eeehhh , ehh , tak lupa juga.. kawan bloggers pun aku sayang...
sebabnya , sudi baca luahan hatii yang tertulis dalam blog nie... 
Happy Weekends ! Jaga Diri Selalu !




5 comments

  1. jg pshbtn 2 sbaiknya yea dik...kwn2 lah yg kn sllu ada wktu ssh sng slain fmly ^_^

    ReplyDelete
  2. masa zaman skolah dulu akak ada geng gak.. geng tawaf skolah.. cikgu xde jeew trus kuar kelas.. haha.. tingat plak zman skolah.. best ~

    ReplyDelete
  3. time belajar dulu memang ramai la member sehati sejiwa tapi bila dah keje ni,sume bawak haluan diri masing2.dok jauh2, ada family sendiri.hmmmm

    ReplyDelete
  4. @iEdA YUP ! tHATS true,.. tapi tak boleh nak percaya sgt kawan nieh... sebab dah penah kena :(

    ReplyDelete
  5. @aRa ❤ aFiq™ haha , pantang nah... bahaya nieh ! kena ikat ! :P

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan