Destinasi Melancong Impianku


Tett ! Salam sayang buat semua bloggers yang sudi hadir ke teratak ini :D
Hari ini tertiba-tiba saja rasa nak cakap benda ini.. Banyak tempat yang pelancongan 
yang menarik untuk meluangkan masa dengan keluarga , kawan or menenangkan hati 
dan merehatkan fikiran... Aku teringin  sangat nak jejakkan kaki aku dekat yang aku nak pergi..
Ke mana aku nak kunjung ? Ke luar Oversea ?  Jauh lagi impian tuh.. 
yang dekat-dekat pun tak habis jejak lagi.. tapi memang ada..

Bila blogwaking selalu aku perasan , ramai blogger ke destinasi tuhh... 
memang popular betul pulau nie.. bukan takat tuh...
Abang long dan kak long aku pun dah ke sana.. tapi aku bila ekk ? ? ? 
kenapa perasaan eager nak ke sana ? apa yang best dekat sana.. haha * sebab tuh kena ke sana dulu..
Baru aku tahu , apa yang best dan yang istimewa di sana.. :D *

SEE ? keluarga kak long dah menapak .. siap upload gambar lagi.. aku jeles ! -.-
nak juga pergi Pulau Langkawi.. Nak nak nak... - buat gaya danish minta - 
tapi bila ? // aku plan nak pergi lepas habis paper SPM , harap-harap lah dapat kan//

Gunung Kinabalu , ada siapa-siapa yang dah daki gunung nie ? Mesti seronok gilak kan...
aku teringin sangat nak naik dan lihat pemandangan dari atas gunung nie...
Semua rasa ini datang bila aku tengok cerita " Hatiku Di Kinabalu " aww , sweet sangat.
Okeyh , tak nak ulas cerita tuh panjang-panjang.. tapi daki gunung nie memang aktiviti
yang adventure dan menyeronokkan bagi aku :D Bila akan ku daki Gunung ini ?

Kalau yang oversea pulak , aku nak ke Australia or Korea .. sebab apa ek aku nak ke sana..
Dekat Korea teringin dan Suka sangat nak pegang salji dan buat orang salji.. >_<
- tapi badan aku nie iklim panas dan hujan sepanjang masa mampukah aku menahan kesejukan?-
Australia , nak belajar or . saja nak rasa suasana nak duduk dekat negara Australia...
Dari kecik lagi aku admirer tempat nie.. ntah mata nie nampak terus suka di hati... 
buat masa sekarang .. tempat-tempat ini yang menjadi impian dan kegilaan aku nak ke sana...haha , Impian mok aiihh , tinggi setinggi gunung Everest.. Bila dapat jejak kaki  niehh ? Bila ?...ada rezeki ada lah.. insya'Allah jejak.... :D
p/s : Math 1449/1 dan 1149/2 boleh tahan nak nangis jawap paper 2.. huhu :P
kepelikan sangat sebab soalan nya pattern terabur.. : haihh // harap-harap jawapan aku betul//


4 comments

  1. kite dah pegi langkawi :) best dik ! kalau nak pegi seminggu baru syiokk .. dapat round semua tempat setakat 2-3 hari tak sempat ..

    ReplyDelete
  2. wah , akak nak ikotttt ! lau nk g bcuti jgn lupa ajak akak ye :D

    ReplyDelete
  3. semua tempat ni saya tak pernah pergi lagi... sob3

    ReplyDelete
  4. gunung kinabalu best! kena panjat juga ni. hehehh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan