Euro 2012 .Gila Bola !

UEFA Euro 2012 Mascots Image Wallpaper

Bila Masuk musim Euro 2012 , habislah semua channel yang ada cerita best akan
diketepikan , huhhu , sedih kott.. walaupun rumah aku just ada 3 penghuni aje masa 
hari persekolahan , pergghh memang tak ada chance lah kalau televisyen dibuka lambat sikit..
Kompem bapak aku dah ambil dulu dan tengok bola, bola , bola.. HAHA , saat tuh rasa
terpaksalah tengok jaa , // aku tak minat sangat tengok bola sebab aku kaki bangku , huhu -,- 

Bukan takad habis dekat rumah , nanti classmate aku yang minat bola dekat sekolah
pun dok cerita penalty , serangan lambat , defend lembik tak kukuh .. Haiihh , sabar aje lah
banyak-banyak kan , lagi-lagi budak lelaki .. kalau dulu dalam kelas senyap ajee , bila musim bola
datang mulut lelaki yang pot pett + kuat betul // macam pakai speaker untuk yang lain 
dengar ulasan para penonton yang tak puas hati , yang hangin , yang relax dengan team favourite..//
HAHA , aku ? Geleng kepala jek lah.. 

Saja aku cari jadual tadi sebab abang aku nak tengok jadual euro yang ada dekat tv3..
Ini aku print screen Jadual Euro 2012 yang akan berlangsung di TV3 .. 
- sumber gambar Potral TV3 -
Kalau nak tengok jadual penuh Euro 2012 waktu Malaysia boleh singgah blog Umar  Faruq... 
Segala-galanya pasal bola boleh tengok update blog Umar Faruq.. :D
Makan bola , tidur bola , mandi bola , bantal bola , katil bola segala-galanya berubah menjadi tema bola ... Semangat betul kan nak tengok pasukan kegemaran beraksi.. HAHA . Aku tidur lagi best.. kalau bangun pun paling-paling aku mengadap buku-buku.. tak sanggup aku  nak tonton tengok keputusan jaaa // cehh , maklum tak fanatik sangat , kalau tidak sama jer kott dengan yang minat bola..//  ampunnn , jangan korunk yang minat bola tendang aku sudah ! :P
P/s : Apa lagu Tema Euro 2012 ekk ?


5 comments

  1. yatt kurg minat..tpi klu ada geng bole la nk lyan..hehe..

    ReplyDelete
  2. @Cik Yatt HAHA , ADA geng boleh layan .. Nurrul tak kan terlayan punya.. ngantokk tengah2 maam nak bangun -,-

    ReplyDelete
  3. aku Bola ? ? sama dgn kau ika , tak minat.. K-pop aku suka..
    OOhh , LEE MIN HOO :p

    ReplyDelete
  4. Tengok bola dekat asrama :)
    bye2 ikaaa... ! jaga diri..

    ReplyDelete
  5. akak xlayan EURO.. akak layan bola TRW jew :D

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan