Nokia C6-01

Salam semua ! 
Apa khabar ? harap sihat selalu ! Wott wott ! Lamanya aku tak update , blogwalking ! Ada yang rindu aku tak *cehh , koyanya.. Weekend lepas , semalam maksud aku rumah aku penuh dengan gelak tawa abang-abang , kakak dan juga Boyfie kesayangan aku ! Sangat untung sekali bila semua kelas yang ada setiap hujung weekend pada minggu ini tertunda , terhenti dan ter tterrr yang lain.. HAHA..

Seronoknya datang bila dengar khabar syahdu gembira itu ! Dapat aku bermain sepuas-puasnya bersama Danish ! Hanya Tuhan yang tahu betapa senangnya dalam hati.. hehe..Act , abang aku design beli phone dua , kiranya dua-dua Smart Phone , mulanya sebab tak puas hati dengan kualiti camera yang ada pada NC6 , dia beli lagi satu phone yang lebih , extra siket dari yg sebelum...




 Dalam kegembiraan itu ada lagi yang happy ,  akak aku suruh aku ambil saja phone NC6 nie sebagaimana yang  telah dijanjikan tahun lepas.. Time tuh aku tak berapa teruja sangat sebab aku tak minat yang touch screen punya.. so , aku ambil lah trial godeh-godeh apa yang ada.. semua ok.. Satu jek yang buat aku stuck Typing message ! OME ! rasa kesabaran dan kepantasan menaip guna phone lama sangat tercabar tika itu ! haha... berpeluh-peluh rasanya...

Akhirnya aku buat keputusan , untuk tidak menerima kecanggihan gadget yang melawan kepantasan aku menaip mesej , lepas balik dari sekolah aku taip mesej dekat kak Ngah dan Abg Long aku tentang itu... Fuhhh ! harap mereka terima... karang sia-sia jek phone Smart tuh duduk dalam almari buruk aku... hehe yang biasa lagi okey n better pada aku.. :P Apa pendapat korunk ? ? :D
P/S: hari ini ada perjumpaan pelajar elit sekolah... Fuhh ! ambek kau ! terpangpang gambar dan result mid-year depan semua ibu bapa elit... aiyoyooo.... segan yang teramat sangat... Nak sorok muka bawah kain alas meja saja rasa :> kueng2.. tapi aku mak aku tak datang pongg... ramai classmate aku yang ibu bapa tak datang.. huhuhu... Habislah.. last , ada dapat komen dari guru matapelajaran untuk setiap subjek.. SENYUM :')
Berapa Hari lagi nak puasa ? ?


9 comments

  1. haih? jadi awak tak amik ke hp tu??

    ReplyDelete
  2. saya tak berapa faham yang last part tu.. jadi awak terima ke tak telefon tu??

    ReplyDelete
  3. Henpon touch screen ni memang nampak smart & canggih.. Tapi tu la, tang nak menaip mesej tu adoyaiii.. Stress kot nak siapkan satu2 ayat.. Lagi satu takleh tak tengok screen time taip mesej.. Kalau henpon cikai ni walopon cikai, tapi bila bab menaip mesej, fuhhhh! Kalah F1.. Siap boleh drive sambil reply mesej lagi.. Tak perlu tengok screen pon.. Terasa begitu terer & cekap jari jemariku ini.. Kekekekeke..

    ReplyDelete
  4. @eVa mengambil keputusan untuk tidak menerima kecanggihan tersebut !

    *bererti tidak ! :P

    ReplyDelete
  5. @Boni Kacak tak terima lah cik Boni . Nurrul ganas tak sesuai kott.. hewheww :P

    ReplyDelete
  6. @Misz Mieza yup ! ! ! setuju sangat2 kak Mieza.. hehe :D

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan