Lirik Lagu | Tuhan jagakan dia

Lirik Lagu Tuhan Jagakan Dia by Motif Band

Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Ulang-ulang aje rangkap tuh sampai lebam.. hehe.. Aku suka dengar lagu ini... Rangkap pun okeyh.. tak ada perkataan yang negetif... :D ..


1 comment

  1. saya pun suka lagu ni..kenapa kan sekarang ni byk lagu2 yg best cm ni dari indonesia?? malaysia lagu dh xmcm zaman 90an..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan