Hang Out

Tersangatlah penat hari ini , berjalan berapa km/h bersama-sama rakan gila-gila aku , Najwa , Fitriyah , Aida dan Wana.. haha.. Seronok nya aku sebab aku nie dah lama giler tak keluar berjalan kaki di bandar ramai-ramai.. huhhhh , Jauh perjalanan sampai kaki aku pun boleh terseliuh.. Entah macam mana aku pun tak tahu...Dari HM Mall (Tengok wayang dekat MBO , Kota Tinggi-aku nak rasmikan tempat wayang nie first time aku pergi.. haha :P) Not bad at all , sama cantik dengan tempat wayang di Jusco Tebrau... ehh , kira samalah, cuma yang tak sama bilangan penonton ajee.. Tiket dekat MBO nie pun murah RM10 :)
Cerita apa yang ditonton ? HAHA , Boleh tahan lawak juga cerita nie.. sakit perut aku.. aduii , lakonan Que Haidar nie memang lawak habis lahh , dengan berambut panjang macam perempuan daa.. Lepas cerita nie habis nak berjalan keluar panggung , masa nie kaki aku rasa terseliuh.. aduh ! Hmm, Sebelum ke panggung , kiteowg pergi rumah hantu.. RM5 kot melayang gtuh ajee . tak seram mana pun.. cumaa yang buat aku nak bla dari rumah hantu tuh sebab Si Aida dok menjerit-jerit bersahut pulak oleh Fitriyah dengan Wana . Katanya nampak pakcik pakai topeng dan kain hitam ikut kitaowg dari belakang.. 
"Dah diberi amaran jangan toleh belakang , diowg pergi toleh juga.. nasib aku yang belakang sekali nie tak toleh , Najwa(depan sekali) pun tak toleh.. Haihh , aku apa lagi.. dari belakang sekali aku terus kedepan dah laaa gelap , habis semua dinding aku sodok asal dapat keluar.. Fuuhh sakit kot.. ada yang jatuh-jatuh pulak tuh.. haha.. Bertukar posisi dengan Najwa.. Mata merah semua lepas keluar dari situh.. haha :P

Hahh , nie lah muka kiteowg lepas keluar dari Rumah hantu... hahaha , memang tak boleh ingat.. ketawa sakit gigi dibuatnya...Ada kawan kita tuh , banyak hati sangat baik nak belanja kami semua.. Em , Thanks sangat-sangat dekat Aida , aku dengan diowg main-main aja , tak sangka belanja betul-betul pulak.. hehe :) Makan Pizza Hut pulak tuh... Apa-apa pun memang seronok giler lahhh ... haha..
Yang paling seronok , aku balik umah terincut-incut kaki..Siap Si Fit cakap aku dah macam makcik jalan macam tuh.. Haha nak buat camne.. mana boleh paksa dong.. >_< Thanks lah kawan semua !! :D



6 comments

  1. best laa g tgk amy mat piah..rock ooo

    ReplyDelete
  2. alaaa comel2 jer kawan nurul la..:)

    ReplyDelete
  3. alaa napa xambik gambar hantu..:)

    ReplyDelete
  4. Hahaha. Kalau I pun I toleh belakang kot walaupun org tu dah pesan jagan toleh belakang. Bajet berani je. Hikhik!

    ReplyDelete
  5. kiranya hantu tu ada kt belakang je la dari awal?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan