Anugerah

Ada surat yang menjemput diri aku ke Majlis Anugerah Kecemerlangan Tahun 2013 SMKBM... Diri ini menjadi lagi pelik.. nak kata result SPM aku cemerlang dalam mimpi mungkinlah.. sebab sepanjang aku sekolah menengah memang tak ada lah aku join Majlis yang cemerlang-cemerlang macam nie.. Baru kali nie dapat huh .. Pagi nie pergi sekolah around pukul 9 , aku jumpa budak-budak yang lain.... Tengok muka dah tahu dah diowg dapat untuk apa , comfirm budak terbaik SPM 2012 ... Aku masih tertanya apa .... anuegrah yang diberikan sebenarnya.... Duduk sit pun jauh dari budak-budak nie...

Nama dah dipanggil untuk ambil hadiah ... Hmm , memang berkaitan dengan kokorikulum pun.. Em, Anugerah Cemerlang Olahraga SMKBM 2013 , AKU kah ? Alhamdulillah , ada juga penghargaan buat aku walaupun aku tak dapat sumbangkan nama sekolah untuk akademik , aku masih memberi sumbangan dari aspek kokorikulum... Berhitam belang muka dekat padang dapat anugerah , satu kepuasan buat aku.. Terima Kasih jurulatih yang tak letih dan sabar melayan kerenah aku yang tak getii nak dok diam nie.. hehe :)

Jumpa pulak salah dua geng yang sama-sama belajar / lepak / karuk dengan aku niee , Priya dengan Rabiah , masing-masing dapat anugerah untuk matapelajaran terbaik.. Syabas Kawan.. ^_^ Gambar dekat bawah nie pulak, gambar budak yang dikategorikan cemerlang SPM 2012 , nie semua 6A lah , lagi 3 subjek aku tak tahu... hehe :P Tahniah My Friends...

Pulak tuh tak sedar diri , hari ini hari Jumaat , jam dah pukul 12.30pm , sempat lagi aku ,Priya dan Rabiah lepak-lepak kejap dekat rumah Zahidah , saja datang... Nak tengok apa budak nie buat dekat umah... Haha... Mengular ajee macam aku , tak kerja.. Nak kerja Mak pulak tak bagi... so sad :(
Fuhhh , bila masuk sekolah rasa segan pulak aku.. kenapa ekk ? Kalau masuk sekolah pergi padang aku tak ada rasa apa-apa , paling-paling nak join bermain/berlatih sekali.... Pernah korunk alami sedemikian rupa ?? 


7 comments

  1. tahniah sebab dapat anugerah tu. Dina ni baru je sekali dapat anugerah cemerlang. Tu pon waktu darjah 2 . Sekarang dah form 1. Hoho sian >_<

    ReplyDelete
  2. Tahniah ya ! Esok pun saya akan amek hadiah dekat sekolah. But saya tak pernah amek trofi utk terbaik kokurikulum

    ReplyDelete
  3. Wow! Tahniah Nurrul! Akak pun sama, bila dah abis sekolah ni nak masuk sekolah lama balik rasa awkward gila.. Nape ntah.. Huhu~~

    ReplyDelete
  4. tahniah adik! hehe.. precious moment tu :) .. alhamdulillah

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan