Ragam Anak Buahku #3

Hai anak buah aku yang seorang nie.. bukan kemain dia.. haha. Geram sangat taw ! Bila mak teh nak pegang/dukung dia tak bagi,beria melalak sakan.. Dah bagi dekat ibu dia ..Ehhh sibuk pulak dia mengintai dok jengah-jengah Mak Teh... Heyy awak nie... geget karang !!! 
Yang lagi geram dengan si Irdina nie  bila mana , bila kita buat sakat dia , dia buat tak tahu ajee.. macam tak ada perasaan gtuh.. sabar aje... haha aku yang naik geram sebab dia tak bagi respond .. Dia usaha buka sendiri.. Tak melalak pun... Cuma jauh dengan ibu/ayah ajee melalak yer...
1. Gambar pakai tudung tuh - Okeyh itu aku mengaku memang kerja Mak Teh dia.. saja pakai kan tudung busyuk masyam aku dekat Dina.. haha See ,seronok dia pakai.. tak marah.. Apa lagi Snap ! :)

2. Ayah dina solat - Ibu dia kata dia suka sangat tengok orang solat.. ada gambar pakai telekung dia.. Hemm tak nak buka !

3. Dalam diam ku mencuba - LALA , Laptop tuh buat dina tengok Movie Monster Inc . Ibu ke dapur kejap ajee tengok dina wat projek baik punya :D

4. Steering Kereta - Aku pelik lahh budak-budak memang suka main steering kereta ehh ? ? Huh.
5. Mesin Basuh - Ayah Dina letak dalam tuh saja ajee muka dia , aku rasa kalau budak lain dah meraung2 ketakutan duduk dalam mesin nie..

6. Saya dah pandai makan sendiri lah - Wow , dina suka sepah-sepah kan nasi tuh , nanti ibu kemaslah.. haha.. Sejak nak ada adik nie dah pandai bawa diri dah dia...

7. Acah ajee - Dina dah pandai main dengan baby , nak jadi Kakak dah dina nie tak lama lagi.. cuma jangan lepa. budak kalau dah geram di tonyohh kawan tuh..
Hmm , macam-macam ragam anak buah MakTeh yang sorang nie.. Tu belum Damia dengan Akmal lagi.. hukhuk... Tak sangka dah nak masuk 5 orang dah anak buah aku nie.. Seronok Meriah ajee Rumah kalau diowg berkumpul, tu belum dengan bergaduh lagi... :D


7 comments

  1. comelnya la hai dia..hehe..lgi2 dalam washing machine tu..

    ReplyDelete
  2. Hahaha comel jer perangai, tapi kan perasan budak sekarang ni akan cpt rapat dgn kita kalau kita tunjukkan gadget2 moden x)

    ReplyDelete
  3. @Condoriano Hmm , kalau anak buah Nurrul Gadget dy tak minat sgt... kalau dapat gule2 , jajan tuh laju.. tak disangkal lagi.. :P

    ReplyDelete
  4. comel sangatlah dia...geramnyer tgk tang pipi dia...

    ReplyDelete
  5. alala comelnya. macam anak buah akak dok dalam mesin basuh relax ja. haha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan