Final Sem 3


Syukur ke hadrat Illahi, dengan izinNya masih aku diberi kehidupan untuk hari ini..... Dengan tanpa ada perasaan teruja, aku pun membuka email.... Tuptup !! Penantian yang aku tunggu berakhir hari ini.... Perasaan berdebar saat aku melihat slip keputusan peperiksaan akhir sem 3.... dan ini saja yang tertera....

Alhamdulillah.... itu saja yang mampu aku lafazkan.. Ya Allah, sungguh engkau Maha Pengasih memberikan aku peluang untuk meneruskan kehidupan sebagai hambaMu... Moga kehidupan ku selepas ini dirahmati dan diredhaiMu serta aku ke arah perubahan yang lebih baik....
Nak buat pengakuan, sebenarnya untuk subjek Macroeconomic, Nurrul tertinggal dan tak jawab 2 soalan essay, 1 soalan 20markah, bermakna aku telah free-free aja buang 40 markah.... masa dah keluar dari dewan baru semak, masa tuh nak nangis dalam hati kenapa lah aku dah double check banyak kali tapi bapak soalan (arahan utama di muka surat depan)  aku tak baca ... 
Masa tuh memang tawakal habis... nak menyesal dekat situh pun dah tak guna.... aku pun beredar dengan perasaan penuh tawakal.... PENGAJARAN buat aku dan yang lain... Make sure read the main instruction on the first page... :)
Hard time will come soon for semester 4... Nurrul be prepared !!!  :) 


1 comment

  1. Salam, owh nasib baik cecah 3.oo dik..alhamdulillah (n_n) all the best for next sem..hihi :D

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan