Netball MSSD Pengerang 2015 P12

Sementara mid sem break ni... saja aku menghabiskan masa dengan benda yang boleh buat aku happy.... Seharian bersama junior-junior di Komplek Sukan Bandar Penawar untuk Bola Jaring MSSD Pengerang Perempuan bawah 12 tahun.... Rindu, rindu dan rindu... hanya perkataan itu yang terbit di hati tatkala melihat mereka beraksi... 
Tak kisahlah hitam ke hape ke, asal benda atau sesuatu perkara itu boleh buat aku gembira dan puas hati... untuk kali keberapa aku tak pernah lepas untuk melihat junior2 aku beraksi dan memberi semangat kepada mereka...
 Tahun yang dalam sejarah, SKBM dapat tempat ke-4, tak mengapa... at least adik-adik dah berjaya sampai ke tahap ini... Bukan mudah.. ^^ Taniah junior-junior ku !!
barisan player dari kiri ( Amnah, Zunika, Hazwanis, Ainul, Najihah, Elyana Dan Dhia.. ) tak lupa juga player pelapis di bahagian belakang untuk tahun 2016 serta Teacher Ummi dan Teacher Amirah...
Okey, nie muka juruletih yang bersemangat untuk sokong dan bagi dorongan ketika mereka beraksi.. Alhamdulillah, tahun ni masih ada suara.. tak macam tahun-tahun lepas, terkeluar anak tekak cheq... haha :P Btw, ada salah seorang cikgu SKBM kata cheq dah kuruih... pipi tuh dah tak chubby mcm dulu... dalam sejarah org ckp cheq kuruih.. Kompius... >_<
Masa hari ini diluangkan untuk buat paperWork untuk Next sem, ke Acheh lah kami sekelas, kalau paperwork lulus... dan Paperwork untuk team  building di Air Papan...


3 comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan